terug naar de homepage
Willy Brandtlaan 10
6716 RP Ede
(0318) 434343

Thuis of in het ziekenhuis bevallen?

U ziet reacties 1 t/m 3.

16-02-2009 11:25 uur
Communicatie
6 berichten
Thuis of in het ziekenhuis bevallen. Die keuze is heel persoonlijk. Weet u al waar u gaat bevallen? Op 15 april wordt er overigens een voorlichtingsavond gehouden in Ziekenhuis Gelderse Vallei.

Gewijzigd door Communicatie op 01-04-2009 om 14:10

Webmaster
04-03-2009 21:45 uur
dini
1 bericht
hoi hoi
ik ben 25 januari om 5:26 bevallen in jullie ziekenhuis en ik ben zo netjes en zo lief geholpen dat ik deze bevalling nog wel over zou willen doen
de reden dat ik ben bevallen in het ziekenhuis is omdat wij niet echt grote kinderen krijgen ook mijn bloedruk was te hoog
ik had graag thuis willen bevallen ook omdat dit ons laatste kindje is maar in het ziekenhuis is alles bij de hand mocht het verkeerd gaan
mijn keuze blijft nu echt dat ik dus zo weer in het ziekhuis zou bevallen
ik wil arts zandstra en de verpleegsters erg bedanken voor de hulp die jullie gegeven hebben die nacht super;)                  ;)                  ;)                  ;)                  ;) groetjes van dini en dani
  dini
13-03-2009 16:33 uur
Anne
1 bericht
Hallo

Ik ben 9 april 2007 bevallen van een gezonde zoon. Ik had al niks met een thuisbevalling, en maar goed ook, omdat mijn zoontje het op het laatst benauwd kreeg werd hij gehaald met de vacuüm pomp. 1 ruk en een knip en hij was er!! Ik moest 2 nachtjes in het ziekenhuis blijven en kon geheel uitgerust naar huis met mijn zoontje.
Nu ben ik zwanger van mijn 2e kindje en ga weer in het ziekhuis bevallen (heerlijk geen prut thuis:D )

Groetjes Anne

Reactie plaatsten

U moet zijn ingelogd om te reageren.